Dzień dobry! Chciałam dziś przeprowadzić wykład online ze studentami z wykorzystaniem BigBlueButtoBN. Jeszcze dwa dni temu wszystko działało bez zarzutu. Jednak wczoraj zaczęły się problemy z uruchamianiem tej aplikacji. Dziś jest tak samo. Spróbowałam uruchomić wideokonferencję z dwu różnych komputerów i problemy powtórzyły się na obydwu. Przypuszczam, że nie jest to problem techniczny komputerów, a prawdopodobnie jakiś problem z BigBlueButtoBN. Czy może ktoś z Państwa orientuje się, co może być przyczyną problemów z uruchamianiem wideokonferencji? Czy problemy mogą być wynikiem zbyt dużej liczby osób, które w tym samym momencie próbują korzystać z tej aplikacji? Będę wdzięczna za odpowiedź.
W odpowiedzi na Anna Polska
Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem
Napisane przez: Lidia Jarska ()
Dzień dobry,
tak, tymczasowe problemy działania BBB mogą wynikać z obciążenia serwera, na którym działa, zwłaszcza jeśli są to godziny przedpołudniowe i południowe. Problem komputerów użytkowników w przypadku wideokonferencji najczęściej dotyczy indywidualnych ustawień mikrofonu/kamerki na komputerach Prowadzących i Studentów.
Pozdrawiam
LJ
W odpowiedzi na Lidia Jarska
Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem
Napisane przez: Anna Polska ()
Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń. Jak na razie udaje mi się prowadzić wideokonferencje w piątki przed południem. Od przyszłego tygodnia będę prowadzić zajęcia wieczorne. Studenci wyrazili na to zgodę. Mam nadzieję, że wieczorem serwery nie będą tak mocno obciążone.
W odpowiedzi na Anna Polska
Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem
Napisane przez: Lidia Jarska ()
Dzień dobry,
od teraz powinno już być lepiej. Działa nowa wersja BBB :)
Pozdrawiam
LJ