BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem

BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem

Napisane przez: Anna Polska ()
Liczba odpowiedzi: 3

Dzień dobry! Chciałam dziś przeprowadzić wykład online ze studentami z wykorzystaniem BigBlueButtoBN. Jeszcze dwa dni temu wszystko działało bez zarzutu. Jednak wczoraj zaczęły się problemy z uruchamianiem tej aplikacji. Dziś jest tak samo. Spróbowałam uruchomić wideokonferencję z dwu różnych komputerów i problemy powtórzyły się na obydwu. Przypuszczam, że nie jest to problem techniczny komputerów, a prawdopodobnie jakiś problem z BigBlueButtoBN. Czy może ktoś z Państwa orientuje się, co może być przyczyną problemów z uruchamianiem wideokonferencji? Czy problemy mogą być wynikiem zbyt dużej liczby osób, które w tym samym momencie próbują korzystać z tej aplikacji? Będę wdzięczna za odpowiedź.

W odpowiedzi na Anna Polska

Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem

Napisane przez: Lidia Jarska ()

Dzień dobry,

tak, tymczasowe problemy działania BBB mogą wynikać z obciążenia serwera, na którym działa, zwłaszcza jeśli są to godziny przedpołudniowe i południowe. Problem komputerów użytkowników w przypadku wideokonferencji najczęściej dotyczy indywidualnych ustawień mikrofonu/kamerki na komputerach Prowadzących i Studentów.

Pozdrawiam
LJ

W odpowiedzi na Lidia Jarska

Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem

Napisane przez: Anna Polska ()

Dziękuję za potwierdzenie moich przypuszczeń. Jak na razie udaje mi się prowadzić wideokonferencje w piątki przed południem. Od przyszłego tygodnia będę prowadzić zajęcia wieczorne. Studenci wyrazili na to zgodę. Mam nadzieję, że wieczorem serwery nie będą tak mocno obciążone.

W odpowiedzi na Anna Polska

Odp: BigBlueButtonBN - problemy z uruchomieniem

Napisane przez: Lidia Jarska ()

Dzień dobry,

od teraz powinno już być lepiej. Działa nowa wersja BBB :)

Pozdrawiam
LJ