Opcje zapisów

Dla menadżerów innowacje nie stanowią celu samego w sobie. Mają one z tej perspektywy istotne znaczenie wówczas, jeżeli ich wykorzystanie rynkowe pozwoli podnieść konkurencyjność kierowanej firmy, ale przede wszystkim podnieść jej wartość rynkową. Innowacja sama w sobie nie posiada obiektywnej wartości. Wartość ekonomiczna nie jest znana do czasu, kiedy zostanie skomercjalizowana i zaakceptowana przez rynek.
Podstawowym celem wykładu jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak pozyskiwać wiedzę, którą można zamienić na wartość rynkową? Jak zorganizować procesy wewnętrzne w organizacji, by zachować otwartość na przepływy tej wiedzy ponad jej granicami? Czy wiedza nieprzydatna danej firmie może mieć wartość dla innej? Jak zorganizować transfer takiej wiedzy? Na te i wiele podobnych dylematów będziemy starali się szukać odpowiedzi w trakcie wykładu.

Zapisywanie samodzielne (Student)
Zapisywanie samodzielne (Student)