W wyniku realizacji zajęć studenci uzyskają wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia działań diagnostycznych, interwencyjnych oraz wychowawczych w środowisku szkolnym. Zapoznają się również z metodami wspierania uczniów w rozwoju.

W wyniku realizacji zajęć studenci uzyskają wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia działań diagnostycznych, interwencyjnych oraz wychowawczych w środowisku szkolnym. Zapoznają się również z metodami wspierania uczniów w rozwoju.

W wyniku realizacji założonych treści student zdobędzie wiedzę z zakresu pedagogiki jako nauki. Dokona oceny odmiennych koncepcji wychowania, ich założeń i ideologii, odnosząc je do historycznych i kulturowych uwarunkowań. Będzie potrafił posługiwać się poznanymi kategoriami pedagogicznymi. Pozna nauki współpracujące z pedagogiką oraz podstawowe pojęcia pedagogiki. Zdobędzie wiedzę dotyczącą podstawowych problemów społecznych. Dostrzeże znaczenie i złożoność edukacji i wychowania, zrozumie specyfikę i warunki pracy pedagoga. Podejmie próby konstruowania własnego warsztatu zawodowego.

W wyniku realizacji założonych treści student zdobędzie wiedzę z zakresu pedagogiki jako nauki. Dokona oceny odmiennych koncepcji wychowania, ich założeń i ideologii, odnosząc je do historycznych i kulturowych uwarunkowań. Będzie potrafił posługiwać się poznanymi kategoriami pedagogicznymi. Pozna nauki współpracujące z pedagogiką oraz podstawowe pojęcia pedagogiki. Zdobędzie wiedzę dotyczącą podstawowych problemów społecznych. Dostrzeże znaczenie i złożoność edukacji i wychowania, zrozumie specyfikę i warunki pracy pedagoga. Podejmie próby konstruowania własnego warsztatu zawodowego.

W wyniku realizacji założonych treści student zdobędzie wiedzę z zakresu pedagogiki jako nauki. Dokona oceny odmiennych koncepcji wychowania, ich założeń i ideologii, odnosząc je do historycznych i kulturowych uwarunkowań. Będzie potrafił posługiwać się poznanymi kategoriami pedagogicznymi. Pozna nauki współpracujące z pedagogiką oraz podstawowe pojęcia pedagogiki. Zdobędzie wiedzę dotyczącą podstawowych problemów społecznych. Dostrzeże znaczenie i złożoność edukacji i wychowania, zrozumie specyfikę i warunki pracy pedagoga. Podejmie próby konstruowania własnego warsztatu zawodowego.