III Ogólnopolskie Forum Szkół Partnerskich UMCS

III Ogólnopolskie Forum Szkół Partnerskich UMCS

Napisane przez: Beata Daniluk ()
Liczba odpowiedzi: 0

Szanowni Państwo,

w związku z odbywającym się 4 czerwca 2025 r. (środa) w ACKiM UMCS Chatka Żaka III Ogólnopolskim Forum Szkół Partnerskich UMCS otrzymaliśmy zaproszenie do współpracy przy organizacji tego wydarzenia. Program wydarzenia znajduje się na stronie: https://www.umcs.pl/pl/harmonogram,27082.htm


Bardzo proszę o wytypowanie 2 (max 3)-osobowych grup reprezentujących każde z kół i RWSS oraz przygotowanie ciekawych (atrakcyjnych w formie) prezentacji aktywności koła i związanego z nim kierunku. Zgłoszenia z nazwiskami studentów proszę przesłać do Pani Anety Gęby do 20 maja.

Stoiska ruszają od godz. 10.00, zatem proponuję, aby przygotowania rozpocząć o 9.00, a następnie wymieniać się co godzinę w podziale na pięć tur (pierwszy skład byłby nieco dłuższy): 9.00-11.00; 11.00-12.00; 12.00-13.00; 13.00-14.00; 14.00-15.00

           Tradycyjnie, przed wydarzeniem zaproszę Państwa na spotkanie robocze, na którym omówimy szczegóły. O terminie poinformuję Państwa wkrótce.


Dołączam poniżej treść wiadomości przesłanej z Biura Promocji i Popularyzacji Nauki UMCS, w której znajdziecie Państwo informacje organizacyjne:


"Tak, jak w roku ubiegłym formuła stoisk pozostaje bez zmian, skupiamy się na popularyzacji nauki i reprezentowanych przez Państwa Wydziały obszarach badawczych. Zależy nam na tym, aby na stoiskach zaprezentować ciekawostki, eksperymenty, konkursy, a nie wyłącznie ofertę dydaktyczną w postaci broszur i ulotek. Zachęcam do udziału również organizacje studenckie działające na Wydziałach. W związku z tym, że mamy ograniczenia przestrzenne i musimy zmieścić 12 stoisk na holu głównym w Chatce Żaka bardzo proszę, aby stoiska ograniczały się długością do wymiaru ścianki wydziałowej. Do każdego stoiska przypisana będzie standardowa ławka szkolna + 2 krzesełka.
Pozwalam sobie również przesłać kilka najważniejszych uwag związanych z organizacją wydarzenia:
  • godz. 08.30 - rozpoczynamy rozkładanie stoisk oraz przygotowania do wydarzenia. W związku z tym bardzo proszę o oddelegowanie przedstawicieli wydziałów, którzy będą odpowiedzialni za dostarczenie i rozłożenie ścianki wydziałowej, pomoc przy rozkładaniu stolików i krzesełek w holu głównym oraz rozłożenie ewentualnych materiałów na stoiskach;
  • godz. 10.00 do godz. 11.00 - odbywać się będzie rejestracja uczestników, w tym czasie stoiska muszą już być przygotowana i powinni być na nich przedstawiciele wydziałów;
  • godz. 13.30 - 15.00 – to jest czas zarezerwowany na zwiedzanie stoisk wydziałowych;
  • godz. 15.00 - zakończenie wydarzenia."
Z wyrazami szacunku
Beata Daniluk