Zasób "lekcja"

Zasób "lekcja"

Napisane przez: Konrad Czernichowski ()
Liczba odpowiedzi: 2

W ramach utworzonego przeze mnie zasobu "lekcja" ułożyłem zadanie wymagające podania odpowiedzi numerycznej. Wpisałem prawidłową odpowiedź ("answer") wraz z komentarzem ("response"), w jaki sposób ją osiągnąć. Problemu nie ma, jeśli student wpisze prawidłową odpowiedź. Wtedy wyświetlany jest ten komentarz, natomiast problem pojawia się, gdy student poda błędną odpowiedź. Wtedy system nie pozwala mu przejść dalej, tylko usiłuje wydobyć od studenta prawidłową odpowiedź, ale nie podaje wskazówek, które zredagowałem. Pojawienie się wskazówek jest uwarunkowane podaniem konkretnej odpowiedzi. Nie widzę takiej opcji: zła odpowiedź (answer) ===> wyświetl komentarz (response).

W odpowiedzi na Konrad Czernichowski

Odp: Zasób "lekcja"

Napisane przez: Lidia Jarska ()

Dzień dobry,

prawdopodobnie tę wskazówkę wpisał Pan w polu "Informacja zwrotna" dla prawidłowej odpowiedzi, a trzeba ją wpisać przy wariantach błędnych odpowiedzi.
Pytanie numeryczne w lekcji różni się od pytania numerycznego dodawanego w teście. W teście jego konstrukcja jest bardziej złożona, można dodać granicę błędu dla prawidłowej odpowiedzi i zwiększać ją dla odpowiedzi już błędnych. Dla wszystkich wariantów można wpisywać informacje zwrotne.

Pozdrawiam
LJ

W odpowiedzi na Lidia Jarska

Odp: Zasób "lekcja"

Napisane przez: Konrad Czernichowski ()

Dziękuję, ale w przypadku pytania numerycznego błędnych wariantów odpowiedzi jest nieskończenie wiele. Jeśli w lekcji nie ma możliwości wyświetlenia komunikatu po błędnej odpowiedzi, to ten zasób jest dla mnie bezużyteczny. Lekcja zatrzymuje się bowiem przy błędnej odpowiedzi studenta. Tylko po prawidłowej odpowiedzi jest możliwość przejścia dalej.

Testy rzeczywiście dają więcej możliwości.

Pozdrawiam,

Konrad Czernichowski