Skip to main content
Wirtualny Kampus

Supplementary blocks

Skip Accessibility

Accessibility

  • A-
  • A
  • A+
  •  
  • R
  • A
  • A
  • A
Logo
  • Close
    Toggle search input
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
  • Log in
  1. Courses
  2. Faculty of Pedagogy and Psychology
  3. DEAN'S OFFICE and ADMINISTRATION
  4. WZJK
  5. WZJK kwiecień 2023
  6. Pedagogika
  • More

Pedagogika

Completion requirements
    • Opinia IIst DD.PDF Opinia IIst DD.PDF
    • Opinia Ist DD.PDF Opinia Ist DD.PDF
    • opinia RWSS Pedagogika kierunkowe efekty uczenia się-1.pdf opinia RWSS Pedagogika kierunkowe efekty uczenia się-1.pdf
    • opinia RWSS Pedagogika sylwetka absolwenta-1.pdf opinia RWSS Pedagogika sylwetka absolwenta-1.pdf
    • opinia RWSS Pedagogika-1.pdf opinia RWSS Pedagogika-1.pdf
    • Opinia, I st. SP.pdf Opinia, I st. SP.pdf
    • Opinia, II st. SP.pdf Opinia, II st. SP.pdf
    • Pedagogika dyplom I st 2023-24.docx Pedagogika dyplom I st 2023-24.docx
    • Pedagogika sylwetka 23-24.docx Pedagogika sylwetka 23-24.docx
    • Pedagogika_2M_N_2023-24.pdf Pedagogika_2M_N_2023-24.pdf
    • Pedagogika_2M_S_2023-24.pdf Pedagogika_2M_S_2023-24.pdf
    • Pedagogika_3L_N_2023-24.pdf Pedagogika_3L_N_2023-24.pdf
    • Pedagogika_3L_S_2023-24.pdf Pedagogika_3L_S_2023-24.pdf
    • Pedagoika dyplom II st 2023-24.docx Pedagoika dyplom II st 2023-24.docx
    • ŚREDNIE I STOPIEŃ PEDAGOGIKA(1).docx ŚREDNIE I STOPIEŃ PEDAGOGIKA(1).docx
    • ŚREDNIE II STOPIEŃ PEDAGOGIKA(1).docx ŚREDNIE II STOPIEŃ PEDAGOGIKA(1).docx
    • Warunki 23-24(1).docx Warunki 23-24(1).docx

 

Projekt koordynowany przez:

Logotyp Biuro ds. Zdalnego Kształcenia UMCS

 

 

O Wirtualnym Kampusie Mail +48 81 537 61 81 Regulamin POMOC Deklaracja dostępności