Résumé de section

  • Bauman, T. (red.) (2013). Praktyka badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls".

    Brzeziński, J. (2019). Metodologia badań psychologicznych (wyd. nowe). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

    Dutkiewicz, W. (2001). Podstawy metodologii badań do pracy magisterskiej i licencjackiej z pedagogiki. Kielce: Wydawnictwo Stachurski.

    Grzyb, B. J., Łacina-Łanowski, A., Wasilewski, M. (red.) (2013). W poszukiwaniu metodologicznych fundamentów współczesnej pedagogiki: monografia naukowa. Łódź: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.

    Lewicki, C.,  Błażejewski, W. (2013). Metody i techniki gromadzenia, opisu oraz analizy wyników badań empirycznych w naukach społecznych ze szczególnym uwzględnieniem pedagogiki. Jarosław: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza.

    Łobocki, M. (2010). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls".

    Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls".

    Palka, S. (red. nauk.) (2010). Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

    Pilch, T., Bauman, T. (2010). Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie "Żak".

    Rubacha, K. (2011). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Łośgraf.

    Żegnałek, K. (2010). Metodologia badań dla autorów prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Warszawa: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP; Wydawnictwo Comandor