Celem praktyki jest kształtowanie kompetencji dydaktyczno-wychowawczych niezbędnych w pracy przedszkola i klas I-III. Studenci będą rozwijać i ćwiczyć umiejętności dydaktyczne i wychowawcze poprzez obserwację nauczyciela oraz prowadzenie zajęć. Będą doświadczać samodzielnie czynników mających wpływ na przebieg procesu dydaktyczno-wychowawczego, a także obserwować podejmowane przez nauczycieli sposoby zarządzania grupą oraz podejmować działania w tym zakresie

Celem praktyki jest kształtowanie kompetencji dydaktyczno-wychowawczych niezbędnych w pracy przedszkola i klas I-III. Studenci będą rozwijać i ćwiczyć umiejętności dydaktyczne i wychowawcze poprzez obserwację nauczyciela oraz prowadzenie zajęć. Będą doświadczać samodzielnie czynników mających wpływ na przebieg procesu dydaktyczno-wychowawczego, a także obserwować podejmowane przez nauczycieli sposoby zarządzania grupą oraz podejmować działania w tym zakresie.

Celem praktyki jest kształtowanie kompetencji dydaktyczno-wychowawczych niezbędnych w pracy przedszkola i klas I-III. Studenci będą rozwijać i ćwiczyć umiejętności dydaktyczne i wychowawcze poprzez obserwację nauczyciela oraz prowadzenie zajęć. Będą doświadczać samodzielnie czynników mających wpływ na przebieg procesu dydaktyczno-wychowawczego, a także obserwować podejmowane przez nauczycieli sposoby zarządzania grupą oraz podejmować działania w tym zakresie.

Celem praktyki jest kształtowanie kompetencji dydaktyczno-wychowawczych niezbędnych w pracy przedszkola i klas I-III. Studenci będą rozwijać i ćwiczyć umiejętności dydaktyczne i wychowawcze poprzez obserwację nauczyciela oraz prowadzenie zajęć. Będą doświadczać samodzielnie czynników mających wpływ na przebieg procesu dydaktyczno-wychowawczego, a także obserwować podejmowane przez nauczycieli sposoby zarządzania grupą oraz podejmować działania w tym zakresie.

Przedmiot obejmuje zagadnienia podstaw oraz specyfiki organizacji i metodyki kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym.

Cele praktyki:

·         zebranie praktycznych doświadczeń dotyczących specyfiki pracy nauczyciela z uczniami w młodszym wieku szkolnym - w klasach I-III szkoły podstawowej;

·         doskonalenie umiejętności projektowania i realizacji działań dydaktyczno-wychowawczych;

·         obserwacja pracy uczniów oraz poznanie sposobów wspierania ich indywidualnego rozwoju.


Konsultacje psychoterapeutyczne i psychologiczne dla osób które :

  • doświadczają depresji, lęków, fobii, zaburzeń odżywiania,
  • przeżywają długotrwały stres,
  • przeżywają trudności i cierpienie w relacjach (z bliskimi, w związkach, w kontaktach społecznych),
  • doświadczają radzenia sobie z trudnymi emocjami,
  • potrzebują wsparcia w sytuacji kryzysowej,

Szanowni Państwo,

na e-Konsultacje w  semestrze letnim2023/2024 zapraszam  w środy w godzinach 8.00-9.00

Proszę umawiać się mailowo. W tytule maila proszę wpisać KONSULTACJE