Celem kursu jest zapoznanie studentów z celami kształcenia języków obcych nowożytnych w różnych typach szkół oraz z aktualnymi podejściami do nauczania języków obcych. Studenci poznają także techniki rozwijania sprawności językowych oraz nauki podsystemów języka.
Kurs ma charakter wykładowy. Celem kursu jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy studentów niezbędnej do kompleksowej realizacji zadań glottodydaktycznych, w tym do samodzielnego diagnozowania, analizowania i interpretowania zdarzeń o charakterze glottodydaktycznym oraz oceny ich metod i procedur.
Kurs ma na celu podniesienie kompetencji językowej w mowie i w piśmie w zakresie języka niemieckiego. Wprowadzanie gramatyki ma charakter funkcjonalny: struktury gramatyczne prezentowane są w typowych dla ich użycia kontekstach, zaś utrwalanie ich i stosowanie w produkcji językowej ma służyć bardziej poprawnemu i precyzyjnemu porozumiewaniu się w języku niemieckim.
Celem kursu jest zapoznanie studentów z podstawową wiedzą dotyczącą pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych na lekcjach języka obcego. Studenci zostają zapoznani z koncepcją dydaktyki włączającej oraz warunkami jej realizacji na lekcjach języka obcego. Poznają uwarunkowania kształcenia uczniów z wybranymi specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz z metodami i technikami nauczania języków obcych, które mogą być pomocne w kompensowaniu trudności w nauce. Koncepcją łączącą prezentowany materiał będzie Universal Design for Learning (UDL).
Celem kursu jest pogłębienie wiedzy i umiejętności dotyczących nauczania języka obcego jako drugiego po języku angielskim. Szczególny nacisk położony jest na aktywizujące metody nauczania i uczenia się. W ramach kursu dyskutowane są możliwości indywidualizowania procesu nauczania, dostosowania sposobów organizowania przestrzeni pracy w klasie szkolnej i potrzebę kształtowania umiejętności współpracy.
Celem kursu jest zapoznanie studentów z celami kształcenia języków obcych nowożytnych w różnych typach szkół oraz z aktualnymi podejściami do nauczania języków obcych. Studenci poznają także techniki rozwijania sprawności językowych oraz nauki subsystemów języka.
Kurs zawiera wymagania dotyczące zaliczenia praktyk przedmiotowych oraz wszystkie niezbędne dokumenty.
Aby wejść do kursu, nie trzeba wpisywać hasła.