Ir para o conteúdo principal
Logo
  • Fechar
    Alternar a entrada da pesquisa
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
  • Entrar
 Wirtualny Kampus został ZAKTUALIZOWANY. Wszelkie UWAGI prosimy przesyłać e-mailem na adres KAMPUS@UMCS.PL. Dziękujemy!
  1. Disciplinas
  2. Trainings for employees
  3. Praca ze studentami, w tym ze studentami z niepełnosprawnością
  • Mais
Warsztat Student ze spektrum autyzmu – zasady współpracy
Komunikacja ze studentem w sytuacji kryzysowej i wsparcie studenta z ASD
Komunikacja ze studentem w sytuacji kryzysowej i wsparcie studenta z ASD
Szkolenie Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu? Od rekrutacji po zaliczenie 2022
Szkolenie: Trudna sytuacja studentów – co możemy zrobić (jak pomóc, rozmawiać, jak sobie poradzić)
Szkolenie: Trudna sytuacja studentów – co możemy zrobić (jak pomóc, rozmawiać, jak sobie poradzić)
Koniec semestru – sposoby wsparcia studentów w radzeniu sobie z zaliczeniami i egzaminami w trakcie pierwszej sesji
Jak projektować zajęcia, materiały dydaktyczne i formy oceny, aby były one oparte na zasadach równości w dostępie do wiedzy dla studentów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych?”
Sesja zaliczeniowa i egzaminacyjna studenta ze spektrum autyzmu - wyzwania i możliwości
Student ze spektrum autyzmu w Dziekanacie - zasady współpracy
Wsparcie edukacyjne studentów z uszkodzeniami słuchu_2021
Obszary wsparcia dydaktycznego studenta z niepełnosprawnością wzroku_2021
Student jako młody dorosły – specyfika funkcjonowania_2021
Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu?_2021
Kontakt pracowników uniwersytetu ze studentami oraz z rodzicami studentów - grupa I
Kontakt pracowników uniwersytetu ze studentami oraz z rodzicami studentów - grupa II
Koniec roku akademickiego w dobie pandemii – sposoby wsparcia studentów w radzeniu sobie z zaliczeniami i egzaminami
Student jako młody dorosły – specyfika funkcjonowania
Wsparcie edukacyjne studentów z uszkodzeniami słuchu
Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu? Od rekrutacji po zaliczenie
Obszary wsparcia dydaktycznego studenta z niepełnosprawnością wzroku

 

Projekt koordynowany przez:

Logotyp Biuro ds. Zdalnego Kształcenia UMCS

 

 

O Wirtualnym Kampusie Mail +48 81 537 61 81 Regulamin POMOC