Skip to main content
Logo
  • Close
    Toggle search input
      • Deutsch ‎(de)‎
      • English ‎(en)‎
      • Español - Internacional ‎(es)‎
      • Français ‎(fr)‎
      • Italiano ‎(it)‎
      • Polski ‎(pl)‎
      • Português - Portugal ‎(pt)‎
      • Română ‎(ro)‎
      • Slovenčina ‎(sk)‎
      • Slovenščina ‎(sl)‎
      • Svenska ‎(sv)‎
      • Беларуская ‎(be)‎
      • Български ‎(bg)‎
      • Русский ‎(ru)‎
      • Українська ‎(uk)‎
    1. Courses
    2. Employee Trainings
    3. Szkolenia dotyczące pracy ze studentami, w tym ze studentami z niepełnosprawnością
    Komunikacja ze studentem w sytuacji kryzysowej i wsparcie studenta z ASD
    Szkolenie Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu? Od rekrutacji po zaliczenie 2022
    Szkolenie: Trudna sytuacja studentów – co możemy zrobić (jak pomóc, rozmawiać, jak sobie poradzić)
    Szkolenie: Trudna sytuacja studentów – co możemy zrobić (jak pomóc, rozmawiać, jak sobie poradzić)
    Koniec semestru – sposoby wsparcia studentów w radzeniu sobie z zaliczeniami i egzaminami w trakcie pierwszej sesji
    Jak projektować zajęcia, materiały dydaktyczne i formy oceny, aby były one oparte na zasadach równości w dostępie do wiedzy dla studentów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych?”
    Sesja zaliczeniowa i egzaminacyjna studenta ze spektrum autyzmu - wyzwania i możliwości
    Student ze spektrum autyzmu w Dziekanacie - zasady współpracy
    Wsparcie edukacyjne studentów z uszkodzeniami słuchu_2021
    Obszary wsparcia dydaktycznego studenta z niepełnosprawnością wzroku_2021
    Student jako młody dorosły – specyfika funkcjonowania_2021
    Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu?_2021
    Kontakt pracowników uniwersytetu ze studentami oraz z rodzicami studentów - grupa I
    Kontakt pracowników uniwersytetu ze studentami oraz z rodzicami studentów - grupa II
    Koniec roku akademickiego w dobie pandemii – sposoby wsparcia studentów w radzeniu sobie z zaliczeniami i egzaminami
    Student jako młody dorosły – specyfika funkcjonowania
    Wsparcie edukacyjne studentów z uszkodzeniami słuchu
    Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu? Od rekrutacji po zaliczenie
    Obszary wsparcia dydaktycznego studenta z niepełnosprawnością wzroku

     

    Projekt koordynowany przez:

    Logotyp Biuro ds. Zdalnego Kształcenia UMCS

     

     

    O Wirtualnym Kampusie Mail +48 81 537 61 81 Regulamin POMOC