Celem kursu jest przekazanie studentom praktycznej wiedzy z obszaru PR - m.in. z zakresu budowania stategii PR, nawiązywania i utrzymywania relacji z mediami, postępowania w sytuacjach kryzysowych i działań związanych z kształtowaniem wizerunku.
Zajęcia dla Studentów ze specjalności: Marketing Medialny
Celem kursu jest przekazanie studentom praktycznej wiedzy z obszaru PR - m.in. z zakresu budowania stategii PR, nawiązywania i utrzymywania relacji z mediami, postępowania w sytuacjach kryzysowych i działań związanych z kształtowaniem wizerunku.
Zajęcia dla Studentów ze specjalności: Medialna
Celem zajęć jest przekazanie i usystematyzowanie wiedzy z dziedziny reklamy - m.in. z zakresu budowy przekazu reklamowego, mechanizmów perswazji w reklamie, warsztatu tworzenia rekalmy, a takze etycznych i prawnych uwarunkowań reklamy.
Dla Słuchaczy I semestru studiów podyplomowych: Public Relations i Marketing Medialny