Celem wykładu jest refleksja nad otoczeniem współczesnego biznesu, rozumienie mechanizmów działania ludzi w organizacji, oraz psychoedukacja w zakresie komunikacji, profilaktyki wypalenia zawodowego, autoprezentacji, wystąpień publicznych, etykiety w biznesie, zarządzania różnorodnością, itp. Sukces we współczesnym biznesie zalezy w duzym stopniu od posiadanych umiejętności psychospołecznych, dlatego intencją wykładowczyni jest przedstawianie takich treści, które miają wymiar praktyczny, możliwo do zastosowania w każdym środowisku.
Celem wykładu jest poznanie różnych mechanizmów
działania ludzi w organizacji w sytuacji zmian oraz doskonalenie menedżerskich
kompetencji psychospołecznych. Studenci poznają style kierowania, metody
wzbudzania zaangażowania pracowników, zasady delegowania zadań i uprawnień , systemy
oceniania, zasady udzielania
konstruktywnych informacji zwrotnych, model asertywnego szefa, sposoby
rozwiązywania konfliktów w zespole.
Celem wykładu jest poznanie różnych mechanizmów
działania ludzi w organizacji w sytuacji zmian oraz doskonalenie menedżerskich
kompetencji psychospołecznych. Studenci poznają style kierowania, metody
wzbudzania zaangażowania pracowników, zasady delegowania zadań i uprawnień , systemy
oceniania, zasady udzielania
konstruktywnych informacji zwrotnych, model asertywnego szefa, sposoby
rozwiązywania konfliktów w zespole.
Celem wykładu jest refleksja nad otoczeniem współczesnego biznesu, rozumienie mechanizmów działania ludzi w organizacji, oraz psychoedukacja w zakresie komunikacji, profilaktyki wypalenia zawodowego, autoprezentacji, wystąpień publicznych, etykiety w biznesie, zarządzania różnorodnością, itp. Sukces we współczesnym biznesie zalezy w duzym stopniu od posiadanych umiejętności psychospołecznych, dlatego intencją wykładowczyni jest przedstawianie takich treści, które miają wymiar praktyczny, możliwo do zastosowania w każdym środowisku.