Ir para o conteúdo principal
Wirtualny Kampus
Logo
  • Fechar
    Alternar a entrada da pesquisa
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
  • Entrar
  1. Disciplinas
  2. Faculty of Pedagogy and Psychology
  3. Kręcisz-Plis Elżbieta
  • Mais
Diagnoza psychopedagogiczna osób ze spektrum autyzmu – profile funkcjonalne_IV rok_semestr zimowy_rok akademicki 2025/2026_studia stacjonarne_ćwiczenia
Psychopedagogiczne aspekty funkcjonowania rodziny z niepełnosprawością sensoryczną_V rok_rok akademicki 2025/2026_semestr zimowy_studia stacjonarne_wykład+ćwiczenia
Wsparcie osób ze spektrum autyzmu w życiu dorosłym_V rok_rok akademicki 2025/2026_semestr zimowy_studia stacjonarne_ćwiczenia
Nowe technologie w edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu_V rok_rok akademicki 2025/2026_semestr zimowy_studia stacjonarne_ćwiczenia
Metodyka współorganizowania zajęć dydaktycznych (co- teaching) w klasie z uczniem ze spektrum autyzmu_V rok_semestr zimowy_rok akademicki 2025/2026_studia stacjonarne_wykład+ćwiczenia
Co-organizing in-class activities in an inclusive model of education_2025/2026
Diagnoza psychopedagogiczna osób ze spektrum autyzmu – profile funkcjonalne_IV rok_semestr zimowy_rok akademicki 2025/2026_studia stacjonarne_wykład
Pedeutologia i deontologia zawodu_V rok_rok akademicki 2025/2026_semestr zimowy_studia stacjonarne_wykład
Praktyka w poradni psychologiczno-pedagogicznej lub innej specjalistycznej wrzesień 2025
praktyka śródroczna w przedszkolu włączającym, integracyjnym lub specjalnym dla dzieci z ASD_rok akademicki 2024/2025
konsultacje 2025/2026

 

Projekt koordynowany przez:

Logotyp Biuro ds. Zdalnego Kształcenia UMCS

 

 

O Wirtualnym Kampusie Mail +48 81 537 61 81 Regulamin POMOC Deklaracja dostępności