Перейти до головного вмісту
Wirtualny Kampus
Логотип
  • Закрити
    Переключити введення пошуку
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
  • Вхід
  1. Курси
  2. Faculty of Pedagogy and Psychology
  3. Chimicz Dorota
  4. ARCHIWUM: kursy zakończone
  • Більше
  • 1 Сторінка 1
  • 2 Сторінка 2
  • 3 Сторінка 3
  • » Наступна сторінка
Współpraca z rodziną
Psychopedagogiczne aspekty funkcjonowania rodziny z osobą niepełnosprawną
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych_pedagogika specjalna_3 rok_sensoryczna_2019/2020_lato
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych_pedagogika specjlan_3 rok_1 stopień_oligo
Orientacja i poruszanie się w przestrzeni_Pedagogika specjalna_3 rok_1 stopień_sensoryczna_2019/20_lato
Seminarium dyplomowe_Pedagogika specjalna_3 rok_1 stopień_2019/2020_lato
Metodyka pracy z rodziną dziecka z autyzmem
Metodyka pracy z rodziną dziecka z trudnościami w uczeniu się
Usprawnianie widzenia
Metody wspomagania rozwoju dziecka
Konsultacje semestr zimowy 2020/2021
Savoir vivre bez barier (Animacja)
Savoir vivre bez barier (Pedagogika)
Savoir vivre bez barier (Praca socjalna)
Special needs students and inclusive education
Education of Individuals with Visual Impairments
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej (Autyzm i Reso) - WY
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej (Reso) - CA
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej (Autyzm) - CA
Współpraca z rodziną
Orientacja i poruszanie się w przestrzeni
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (Sensoryczna)
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych - Oligo
Seminarium dyplomowe Dr D. Chimicz
1-tyg. praktyka ciągła w specjalistycznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla osób z autyzmem i trudnościami w uczeniu się po 1 sem. – 30 godz.
Metodyka pracy z rodziną dziecka z autyzmem
Metodyka pracy z rodziną dziecka z trudnościami w uczeniu się
Prawno-organizacyjne podstawy pracy z rodziną i dzieckiem z niepełnosprawnością sensoryczną w ramach WWR
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej WY
Podstawy przygotowania IPET (NI i Autyzm)
Metodyka pracy z rodziną (NI i Autyzm) CA
Podstawy przygotowania IPET (Sensoryczna i Terapia)
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej CA (Reso)
Metodyka pracy z rodziną (NI i Autyzm) WY
Podstawy terapii pedagogicznej (CA)
Podstawy terapii pedagogicznej (WY)
Special needs students and inclusive education
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej CA (Autyzm)
Education of Individuals with Visual Impairments
Współczesna tyflotechnika (2022/2023)
Prawno-organizacyjne podstawy pracy z rodziną i dzieckiem z niepełnosprawnością sensoryczną w ramach WWR (2022/2023)
Orientacja i poruszanie się w przestrzeni osób z niepełnosprawnością wzroku (WY)
Orientacja i poruszanie się w przestrzeni osób z niepełnosprawnością wzroku (CA)
Education of Individuals with Visual Impairments (2022/2023)
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej CA
Współczesne tendencje w pedagogice specjalnej WY
Modele edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami ze spektrum autyzmu (CA)
Modele edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami ze spektrum autyzmu (WY)
Special needs students and inclusive education - Practicum course
Podstawy terapii pedagogicznej (WY) 2022/23
  • 1 Сторінка 1
  • 2 Сторінка 2
  • 3 Сторінка 3
  • » Наступна сторінка

 

Projekt koordynowany przez:

Logotyp Biuro ds. Zdalnego Kształcenia UMCS

 

 

O Wirtualnym Kampusie Mail +48 81 537 61 81 Regulamin POMOC Deklaracja dostępności