Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia
analiz w paradygmacie ilościowym i jakościowym. W bloku pierwszym
studenci zapoznają się z podstawowymi metodami analizy ilościowej
materiału badawczego, między innymi: opisem statystycznym, średnią,
miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana, współczynnikiem
korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i nieparametrycznymi. W
bloku drugim studenci zapoznają się z wiedzą teoretyczną i praktyczną,
umożliwiającą samodzielne zaprojektowanie badania jakościowego oraz
nabędą podstawowe umiejętności potrzebne do opisu i interpretacji
przykładowego materiału badawczego.
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia
analiz w paradygmacie ilościowym. Studenci zapoznają się z podstawowymi
metodami analizy ilościowej materiału badawczego, między innymi: opisem
statystycznym, średnią, miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana,
współczynnikiem korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i
nieparametrycznymi.
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia
analiz w paradygmacie ilościowym. Studenci zapoznają się z podstawowymi
metodami analizy ilościowej materiału badawczego, między innymi: opisem
statystycznym, średnią, miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana,
współczynnikiem korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i
nieparametrycznymi.
Kurs ma na celu przybliżenie studentom koncepcji resilience, rozumianej jako proces pozytywnej adaptacji w obliczu doświadczania przeciwności losu lub traumatycznych wydarzeń. Główny nacisk położony jest na pomoc studentom w budowaniu umiejętności i praktyk ułatwiających resilience w działalności edukacyjnej. Szczególny nacisk zostanie położony na rolę czynników ochronnych i czynników ryzyka dla resilience.