Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia analiz w paradygmacie ilościowym i jakościowym. W bloku pierwszym studenci zapoznają się z podstawowymi metodami analizy ilościowej materiału badawczego, między innymi: opisem statystycznym, średnią, miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana, współczynnikiem korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i nieparametrycznymi. W bloku drugim studenci zapoznają się z wiedzą teoretyczną i praktyczną, umożliwiającą samodzielne zaprojektowanie badania jakościowego oraz nabędą podstawowe umiejętności potrzebne do opisu i interpretacji przykładowego materiału badawczego.

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia analiz w paradygmacie ilościowym. Studenci zapoznają się z podstawowymi metodami analizy ilościowej materiału badawczego, między innymi: opisem statystycznym, średnią, miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana, współczynnikiem korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i nieparametrycznymi.

Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów ze specyfiką prowadzenia analiz w paradygmacie ilościowym. Studenci zapoznają się z podstawowymi metodami analizy ilościowej materiału badawczego, między innymi: opisem statystycznym, średnią, miarami dyspersji, korelacją rangową Spearmana, współczynnikiem korelacji Pearsona, testami parametrycznymi i nieparametrycznymi.

Kurs ma na celu przybliżenie studentom koncepcji resilience, rozumianej jako proces pozytywnej adaptacji w obliczu doświadczania przeciwności losu lub traumatycznych wydarzeń. Główny nacisk położony jest na pomoc studentom w budowaniu umiejętności i praktyk ułatwiających resilience w działalności edukacyjnej. Szczególny nacisk zostanie położony na rolę czynników ochronnych i czynników ryzyka dla resilience.