Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresy dystrybucji oraz cen jako dwóch istotnych instrumentów marketingowych. Wykład realizowany jest w ramach specjalności Menedżer produktu.
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresy dystrybucji oraz cen jako
dwóch istotnych instrumentów marketingowych poprze analizę i ocenę przykładów z rynku. Przedmiot realizowany jest w
ramach specjalności Menedżer produktu.
Przedmiot skierowany jest do osób posiadających bardzo dobrą wiedzę ogólną z marketingu. Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresu strategii cenowych i pozycjonowania cenowego marek.
Przedmiot skierowany jest do osób przygotowujących pracę licencjacką z obszaru zarządzania.
Celem kursu jest przygotowanie studentów do samodzielnego opracowania koncepcji nowego produktu.
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Zarządzanie, spec. Menedżer produktu
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z istotą innowacji produktowych oraz procesem wprowadzania na rynek nowego produktu .
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Zarządzanie, spec. Menedżer produktu
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy