Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z istotą innowacji produktowych oraz procesem wprowadzania na rynek nowego produktu .
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Zarządzanie, spec. Menedżer produktu
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest przygotowanie studentów do samodzielnego opracowania koncepcji nowego produktu.
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Zarządzanie, spec. Menedżer produktu
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Ekonomia
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest zapoznanie studentów z wybranymi zagadnieniami z zakresu logistyki dystrybucji.
Grupa docelowa: Studenci II roku na kierunku Logistyka, II st.
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest zapoznanie studentów z wybranymi zagadnieniami z zakresu logistyki dystrybucji.
Grupa docelowa: Studenci II roku na kierunku Logistyka, II st.
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi zagadnieniami z zakresu strategii marketingowej.
Grupa docelowa: Studenci II roku na kierunku Zarządzanie, II st.
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Celem kursu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami z zakresu tworzenia strategii marketingowej.
Grupa docelowa: Studenci II roku na kierunku Zarządzanie, II st.
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
Kurs przeznaczony jest dla studentów przygotowujących pracę licencjacką.
Grupa docelowa: Studenci III roku na kierunku Zarządzanie
Rok akademicki: 2020/2021, semestr zimowy
The course is about selected marketing aspects of price management.
Target group: Erasmus+ students
Academic year 2020/2021, winter semester