Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Викладач: Benedykciuk Emil
- Викладач: Denkowski Marcin
- Викладач: Dmitruk Beata
- Викладач: Dmitruk Krzysztof
- Викладач: Kotyra Bartłomiej
- Викладач: Kurant Łukasz
- Викладач: Niedziółka-Domański Rafał
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Викладач: Benedykciuk Emil
- Викладач: Denkowski Marcin
- Викладач: Dmitruk Beata
- Викладач: Dmitruk Krzysztof
- Викладач: Kosela Piotr
- Викладач: Kurant Łukasz
- Викладач: Sasak-Okoń Anna
- Викладач: Wróbel Krzysztof
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Викладач: Denkowski Marcin