Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Teacher: Emil Benedykciuk
- Teacher: Marcin Denkowski
- Teacher: Beata Dmitruk
- Teacher: Krzysztof Dmitruk
- Teacher: Bartłomiej Kotyra
- Teacher: Łukasz Kurant
- Teacher: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Teacher: Emil Benedykciuk
- Teacher: Marcin Denkowski
- Teacher: Beata Dmitruk
- Teacher: Krzysztof Dmitruk
- Teacher: Piotr Kosela
- Teacher: Łukasz Kurant
- Teacher: Anna Sasak-Okoń
- Teacher: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Teacher: Marcin Denkowski