Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Učitelj: Emil Benedykciuk
- Učitelj: Marcin Denkowski
- Učitelj: Beata Dmitruk
- Učitelj: Krzysztof Dmitruk
- Učitelj: Bartłomiej Kotyra
- Učitelj: Łukasz Kurant
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Učitelj: Emil Benedykciuk
- Učitelj: Marcin Denkowski
- Učitelj: Beata Dmitruk
- Učitelj: Krzysztof Dmitruk
- Učitelj: Piotr Kosela
- Učitelj: Łukasz Kurant
- Učitelj: Anna Sasak-Okoń
- Učitelj: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Učitelj: Marcin Denkowski