Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Učiteľ: Emil Benedykciuk
- Učiteľ: Marcin Denkowski
- Učiteľ: Beata Dmitruk
- Učiteľ: Krzysztof Dmitruk
- Učiteľ: Bartłomiej Kotyra
- Učiteľ: Łukasz Kurant
- Učiteľ: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Učiteľ: Emil Benedykciuk
- Učiteľ: Marcin Denkowski
- Učiteľ: Beata Dmitruk
- Učiteľ: Krzysztof Dmitruk
- Učiteľ: Piotr Kosela
- Učiteľ: Łukasz Kurant
- Učiteľ: Anna Sasak-Okoń
- Učiteľ: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Učiteľ: Marcin Denkowski