Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Учитель: Emil Benedykciuk
- Учитель: Marcin Denkowski
- Учитель: Beata Dmitruk
- Учитель: Krzysztof Dmitruk
- Учитель: Bartłomiej Kotyra
- Учитель: Łukasz Kurant
- Учитель: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Учитель: Emil Benedykciuk
- Учитель: Marcin Denkowski
- Учитель: Beata Dmitruk
- Учитель: Krzysztof Dmitruk
- Учитель: Piotr Kosela
- Учитель: Łukasz Kurant
- Учитель: Anna Sasak-Okoń
- Учитель: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Учитель: Marcin Denkowski