Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Professor: Emil Benedykciuk
- Professor: Marcin Denkowski
- Professor: Beata Dmitruk
- Professor: Krzysztof Dmitruk
- Professor: Bartłomiej Kotyra
- Professor: Łukasz Kurant
- Professor: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Professor: Emil Benedykciuk
- Professor: Marcin Denkowski
- Professor: Beata Dmitruk
- Professor: Krzysztof Dmitruk
- Professor: Piotr Kosela
- Professor: Łukasz Kurant
- Professor: Anna Sasak-Okoń
- Professor: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Professor: Marcin Denkowski