Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Docente: Emil Benedykciuk
- Docente: Marcin Denkowski
- Docente: Beata Dmitruk
- Docente: Krzysztof Dmitruk
- Docente: Bartłomiej Kotyra
- Docente: Łukasz Kurant
- Docente: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Docente: Emil Benedykciuk
- Docente: Marcin Denkowski
- Docente: Beata Dmitruk
- Docente: Krzysztof Dmitruk
- Docente: Piotr Kosela
- Docente: Łukasz Kurant
- Docente: Anna Sasak-Okoń
- Docente: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Docente: Marcin Denkowski