Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Trainer/in: Emil Benedykciuk
- Trainer/in: Marcin Denkowski
- Trainer/in: Beata Dmitruk
- Trainer/in: Krzysztof Dmitruk
- Trainer/in: Bartłomiej Kotyra
- Trainer/in: Łukasz Kurant
- Trainer/in: Rafał Niedziółka-Domański
Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Trainer/in: Emil Benedykciuk
- Trainer/in: Marcin Denkowski
- Trainer/in: Beata Dmitruk
- Trainer/in: Krzysztof Dmitruk
- Trainer/in: Piotr Kosela
- Trainer/in: Łukasz Kurant
- Trainer/in: Anna Sasak-Okoń
- Trainer/in: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Trainer/in: Marcin Denkowski