Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Преподавател: Emil Benedykciuk
- Преподавател: Marcin Denkowski
- Преподавател: Beata Dmitruk
- Преподавател: Krzysztof Dmitruk
- Преподавател: Piotr Kosela
- Преподавател: Łukasz Kurant
- Преподавател: Anna Sasak-Okoń
- Преподавател: Krzysztof Wróbel
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Преподавател: Marcin Denkowski