Nauka podstaw programowania na przykładzie języka C/C++.
- Настаўнік: Benedykciuk Emil
- Настаўнік: Denkowski Marcin
- Настаўнік: Dmitruk Beata
- Настаўнік: Dmitruk Krzysztof
- Настаўнік: Kosela Piotr
- Настаўнік: Kurant Łukasz
- Настаўнік: Sasak-Okoń Anna
- Настаўнік: Wróbel Krzysztof
Przedmiot koncentruje się na podstawowych metodach i algorytmach generacji grafiki komputerowej 2D i 3D.
Pierwsza część obejmuje algorytmy grafiki rastrowej (linia bresenhama, filtry splotowe, histogram obrazu).
W drugiej części przedstawione zostaną podstawy programowalnego potoku graficznego 3D realizowanego na przykładzie biblioteki OpenGL/GLSL.
Głównym językiem/technologią będą C++/Qt/OpenGL.
Formą zaliczenia będzie zrealizowanie projektu.
- Настаўнік: Denkowski Marcin