Wprowadzenie
W zakładce – Zagadnienia metodologiczne – zostały zaprezentowane podstawowe etapy postepowania diagnostycznego w modelu ilościowych badań pedagogicznych
W pierwszej części naszych spotkań będziemy pracować nad określeniem;
a) terenu badań własnych,
b) obiektu badań (kim będą badane osoby, jeżeli zdecydujecie się Państwo na badanie uczniów, to przebadamy dwie klasy, od klasy szóstej szkoły podstawowej), w przypadku innego obiektu badań musimy dotrzeć do minimum 25 osób,
c) analizowanych zjawisk – należy wybrać dwa zjawiska, które będą rozpoznawane w ramach pracy magisterskiej, jedno z tych zjawisk musi być związane z resocjalizacją. W zakładce – Przykładowe tematy prac magisterskich, podano tematy adresowane do różnych osób, w każdym temacie dokładnie określono badane zjawiska
PROSZĘ O ZASTANOWIENIE SIĘ NAD PUNKTAMI a), b), i c) i opracowanie oraz przesłanie drogą mailową tabeli – ORGANIZACJA BADAŃ WŁASNYCH
andrzej.weglinski@mail.umcs.pl
MAM NADZIEJE, ŻE PO ZAKOŃCZONYCH MOICH BADANIACH LEKARSKICH NASZE NASTĘPNE SEMINARIA BĘDĄ ODBYWAĆ SIĘ W SYSTEMIE STACJONARNYM
- Učitelj: Andrzej Węgliński