The aim of the course is to provide students with the knowledge about international branding of cities and regions located globally.
Target group: International Relations students
Classes on Mondays (4 h) from 16.05 till 19.15 and on-line
Email address: msagan@lublin.eu (for Virtual Campus communication) and mariuszsgn@gmail.com for additional communication
Celem kursu jest przekazanie wiedzy studentom w zakresie marketingu gospodarczego jako narzędzia międzynarodowego marketingu terytorialnego (pozyskiwanie inwestorów zagranicznych, budowa gospodarczego wizerunku miast i regionów, budowa ekosystmów przedsiebiorczości i ekosystemów klastrów, narzędzia marketingu gospodarczego).
Grupa docelowa: studenci stosunków międzynarodowych
Zajęcia on-line w środy: od 8.00 do 9.30
Rok akademicki 2019/2020 - semestr zimowy
Konsultacje: po uprzednim umówieniu sie z wykładowcą mailowo
mariuszsgn@gmail.com
Celem kursu jest zapoznanie studentów z narzędziami negocjacyjnymi stosowanymi w branży logistycznej, wraz z praktycznymi ćwiczeniami i kejscami.