Treści kształcenia: Podczas zajęć studenci i studentki poznają całokształt zagadnień związanych z tworzeniem i zarządzaniem infrastrukturą rowerową. W szczególności dotyczy to hierarchizacji sieci, prowadzenia ruchu rowerowego po różnych typach infrastruktury, badań i analiz ruchu, bezpieczeństwa ruchu drogowego czy łączenia z innymi środkami transportu (multimodalność). Równie ważnymi elementami będą funkcjonowanie systemów rowerów publicznych, organizowanie kampanii społecznych i promocyjnych oraz znaczenie ruchu rowerowego jako elementu poprawiającego funkcjonowanie turystyki.
- Учитель: Maciej Lubaś
Treści kształcenia: Podczas zajęć studenci i studentki poznają całokształt zagadnień związanych z tworzeniem i zarządzaniem infrastrukturą rowerową w miastach. W szczególności dotyczy to hierarchizacji sieci, prowadzenia ruchu rowerowego po różnych typach infrastruktury, badań i analiz ruchu, bezpieczeństwa ruchu drogowego czy łączenia z innymi środkami transportu (multimodalność). Równie ważnymi elementami będą funkcjonowanie systemów rowerów publicznych, organizowanie kampanii społecznych i promocyjnych oraz znaczenie ruchu rowerowego jako elementu poprawiającego funkcjonowanie miasta, w szczególności zmniejszania korków i poprawy jakości przestrzeni.
- Учитель: Maciej Lubaś
Treści kształcenia: Podczas zajęć studenci i studentki poznają całokształt zagadnień związanych z tworzeniem i zarządzaniem infrastrukturą rowerową w miastach. W szczególności dotyczy to hierarchizacji sieci, prowadzenia ruchu rowerowego po różnych typach infrastruktury, badań i analiz ruchu, bezpieczeństwa ruchu drogowego czy łączenia z innymi środkami transportu (multimodalność). Równie ważnymi elementami będą funkcjonowanie systemów rowerów publicznych, organizowanie kampanii społecznych i promocyjnych oraz znaczenie ruchu rowerowego jako elementu poprawiającego funkcjonowanie miasta, w szczególności zmniejszania korków i poprawy jakości przestrzeni.
Praktycznym elementem zajęć będą przejazdy rowerowe po infrastrukturze miasta, podczas których studenci i studentki będą mogli mieć okazję na konkretnych przykładach poznać ich zalety, wady, a także wziąć udział w dyskusji na temat możliwych do wprowadzenia zmian.