Lobbing jest naturalną częścią procesu demokratycznego. Różne grupy interesu wskazując problemy społeczne, gospodarcze czy polityczne i sposoby ich rozwiązania mogą  dostarczać decydentom cenne spostrzeżenia i dane, na których można oprzeć nowe rozwiązania. Informacje płynące od różnych interesariuszy pomagają decydentom zrozumieć różne punkty widzenia na określony temat. Zdarzają się jednak grupy interesu, które starają się wywierać wpływ na procesy decyzyjne stosując nieetyczne czy niezgodne z prawem praktyki. Tego rodzaju działania podważają zaufanie obywateli do procesów demokratycznych i niszczą wizerunek lobbingu. Proponowany wykład pozwala lepiej poznać te procesy, które są istotnym elementem życia publicznego każdej społeczności.

Człowiek odnoszący sukcesy potrafi dobrze komunikować się ze swoim otoczeniem. Komunikacja w biznesie oznacza umiejętność budowania relacji z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi służącymi budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa w długim horyzoncie czasu. Wykład zaprasza studentów do zapoznania się z meandrami komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, która pozwala podnosić zarówno wartość własną, jak i firmy dla której pracujemy bądź będziemy pracować.

Człowiek odnoszący sukcesy potrafi dobrze komunikować się ze swoim otoczeniem. Komunikacja w biznesie oznacza umiejętność budowania relacji z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi służącymi budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa w długim horyzoncie czasu.

Wykład zaprasza studentów do zapoznania się z meandrami komunikacji

werbalnej i pozawerbalnej, która pozwala podnosić zarówno wartość własną jak i firmy dla której pracujemy czy będziemy pracować. Pamiętać wszakże należy, że wartość rynkową przedsiębiorstwa dzisiaj budujemy przede wszystkim w oparciu o aktywa niematerialne, te zaś generuje umiejętna komunikacja.